Rīga. Samlerhuset Group, ko Latvijā pārstāv Latvijas Monētu Nams, saņēmis bronzas Stevie® apbalvojumu par gada labāko PR kampaņu reputācijas un zīmola menedžmenta kategorijā. Tā tika iegūta ikgadējāStarptautiskās biznesa balvas piešķiršanas ceremonijā par izstādes rīkošanu pasaulē vērtīgākajai zelta monētai 1933 Double Eagle. Stevie® apbalvojuma nozīmību var pielīdzināt Oskara balvas statusam.


StewieAnita Grēve, Latvijas Monētu nams vadītāja:“Jau vairākus gadus pēc kārtas visā pasaulē uzņēmumiem par dažādiem sasniegumiem, kurus izvērtē starptautiska žūrija, tiek piešķirti Stevie®apbalvojumi. Šogad, starp vairāk nekā 3 200 saņemtajiem pieteikumiem uz Stevie®apbalvojumu, Latvijas Monētu Nams un Samlerhuset Grouprealizētā sabiedrisko attiecību kampaņa ieguva godpilno trešo vietu – bronzas Stevie®apbalvojumu! Šis ir starptautisks novērtējums mūsu smagajam darbam un ieguldītajām pūlēm!”
 
Stevie® apbalvojuma uzvarētājus izvēlas vairāk neka 300 uzņēmumu vadītāji visā pasaulē, kuri arī šogad veidoja žūriju. Iepriekšējajos gados viens no žūrijas locekļiem bija Donalds Džons Tramps (DonaldJohn Trump), kurš ir amerikāņu biznesa magnāts, TV personība un rakstnieks. Balvas tika piešķirtas četrās programmās: Starptautiskā biznesa balva, ASV Biznesa balva, Stevie® balva sievietēm par pozīciju uzņēmējdarbībā, ka arī Stevie® balva pārdošanā un klientu apkalpošanā. Godinot visu veidu organizācijas un cilvēkus, kuri stāv aiz tām. Stevie® balva tiek piešķirta par izcilu sasniegumu darba vietās visā pasaulē.
 
Plašāka informācija un Stevie® apbalvojumu saņēmēju saraksts: www.StevieAwards.com/IBA